Thursday, March 25, 2010

Aşk-ı Memnu

Biz ( smmyy ile ben ) her perşembe TV karşısına geçip, laptopları elimize alıp Aşk-ı Memnu'yu izliyoruz. Yanyana izleyemesek de msn başından olayı hemen kritik ediyoruz... Eleştirilerimizin hiç biri yapıcı değil, hiç bir şeyden memnun olmuyoruz.. Dizi zaten koptu gitti dizilikten çıktı :D 

Yorumlarımızdan biri daha doğrusu smmyy'ın yaptıgı yorum aldı götürdü beni..işte o konusmadan kısımlar...

    Smmyy
*doğru söylüyo mu 
*lena mı öp

             Roxana
*:D
*lenayı yakalayamadım
*ama ilkcümlesi yanlıstı
*         Smmyy
*ihi
*zaten baya türkçe aksanlı ihi
*kop

              Roxana
*yanii 
*ben bile
*daha iyi konusuyorum :D
*         Smmyy        *:
*seni oynatsalardı ihi

             Roxana    :
*koptuuummm
*        smmyy       *:
*katya sensin
*kop

            Roxana     :
*hadi lan
*        Smmyy      *:
*yarıldım şuan

             Roxana      :
*benden bihter olur 
*         Smmyy      *:
*yok be olmazz 
*ihi

              Roxana      :
*olur heh
*senden de nihal 
*        Smmyy       *:
*ben zaten nihal kızım ihi
*pshyco kop



No comments:

Post a Comment