Tuesday, May 25, 2010

Yine,Yeniden...

Mart ayında aklıma esip smmyy'a dedim ki; " Ben bu bloga zaman ayıramıyorum, sen de yazamıyorsun gel kapatalım kafamız rahat etsin!" Smmyy kuzusuda, kuzu kuzu dinledi beni... Ben o ani kararla hemen kapattım blogu, yalan yok hiç aramadık bloglu günleri...
Mart - Nisan ayının benim için oldukça yoğun geçmesi blogu kapatmak istememde en büyük etken oldu. Bazen yazacak konu dahi bulamıyordum o derece yani.. Blog yazanlar bilir insan yazamayınca kendisini nedense saçma sapan bir suçluluk duygusuna kaptırıyor.
Şimdi ne oldu derseniz? Son 4 finalim kaldı ve okul kapanmaya başladıkça bloga yazmayı özlediğimi hissettim. Smmyy ile topladığımız meşveret meclisi ( hehe Teşkilat tarihi sınavları beni bu hale getirdi! ) kararı olarakta açmaya karar verdik blogcanı...
İkimizinde okul kapanmak üzere, yazın çiziktiririz yazı falan. Bir keresinde demiştim, anacım bizim blog yazlık blog! Yazlık dizi misali....

1 comment: