Saturday, February 20, 2010

Öylesine

Aslında çok uzun zamandır ne Smmyy ne de ben bloga doğru düzgün bir şey yazmıyoruz... Smmyy'ın şu sıra pcsinde bir arıza var, internete giremiyor ki bloga yazsın. Ben ise internete arada girsemde yazacak vakit bulamıyorum... Kısa kısa yazasım geldi olanı biteni...

* Smmyy'ın laptop bozulduktan sonra bizim msn muhabbetleri ortadan kalktı...Birbirimizi özlemekle mesguluz su sıralar. Koskoca tatili yata yata gecirdik bulusmadan etmeden. Onun acısını cıkarmayı dusunuyoruz ama zilyon yıl sonra olur herhalde bu gidisle...

* 1 dersimden daha arastırma veya seminer ödevi verirlerse kendimi boğazın derin ve serin sularına atacağım... 2 dersten seminer ödevi, 1 makale yazımı, 1 biyografi yazımı... Ey okul insaf! Benim lisans öğrencisi oldugumu hocalarıma hatırlatmam gerek... Ben daha 3'üm ama tez ( bizim bölüm tezsiz, isteyen öğrenciler"proje" adı altında tez yazıyor) konum bile belli oldu bu ne hız anlamadım...

* Avon'un yeni rujuna bayıldım. O hangi ruj derseniz, su an hatırlamıyorum... Bir ara fotosunu çekerim. Ama yeni katalogta gelecek rujlardan en basta zaten... Adı pink pomp'tu sanırım. Sallama ihtimalim oldukca yuksek... 

* Tarihin Arka Odası programının sonunu bir türlü göremiyorum. Uykuma yenik düşüyorum...

* Mart ayında Vogue geliyormuş!! Sabırsızlıkla bekliyorum!

* Son aldığım Flormar farımı annem basta olmak üzere kimse begenmiyor... Oysa ben bayılmıstım ona...

* Çok çorba bir yazı yazdım, farkındayım...

No comments:

Post a Comment