Saturday, February 6, 2010

Sanal Bebek - Petville

Facebook'ta oynanan oyunlara ( FishVille, Farmville, PetVille ve daha niceleri ) zaman öldürdüğü, gereksiz olduğu kanısıyla hep karşıydım ve hiç merak etmemiştim. Gelin görün ki son 2-3 gündür PetVille delisi oldum ben...Bu hale gelmemin sebebi muhterem bacım Smmyy'dır onu burdan öpüyorum! :)
FarmVille daha yaygın bir oyunken neden ben petville delisi oldum? Cevabını verecek olursam, sanal bebek derim... 90 kuşağında çocuk olupta sanal bebeği olmayan var mıydı? Yılını tam hatırlamıyorum ama 1996-1998'li yıllarda sanal bebek çok modaydı. Hemen hemen her çocuğun bir sanal bebeği vardı. Hatta bir ara bizim sınıf öğretmenimiz ( ilkokul 1. sınıf ) sınıfa sanal bebeklerimizi getirmemizi yasaklamıştı. Ama yani haksızdı o da. Bakım istiyor yahu, bebek sonucta. Biz bakamayınca ölüyordu garibim... Sanal bebeğim öldü diye azda ağlamazdım hani...

Şimdi şu sol tarafta gördüğünüz sanal bebek işte. Şimdi bulsam yine alırım, yine beslerim o derece seviyorum yani. ( Zaten bu pembeyi görsem kesin alırım. Oynamayacak olsamda alırım rengine kurban! ) 










Petville oynamamın tek sebebi sanal bebektir işte. Zaten aralarında fark yok. İkisinde de hayvan besliyorsunuz. Petville gelişmişi ve süslüsü sadece...

Şu iki bıdık kedi roxana ve smmyy işte... Kedilerimiz bile süslü! :D Bu ikisi hopluyor, zıplıyor,dedikodu yapıyor vs vs...
Petville; benim senden yakamı kurtarmam gerek okulum açılıyor benim!



No comments:

Post a Comment